Історія про мету і мотивацію, або Особливі інтереси особливого хлопчика
Переглядаючи давні фотографії в пам'яті телефона, я знайшла два об'єкти з LEGO, які минулого року ми робили із Сашею якраз за місяць до весняного локдауну. Тож саме про цю історію і вирішила написати. Чому? Бо під час дистанційки, яка ще триває, ми часто губимося, втрачаємо дисципліну та контроль, знаходимо безліч причин для виправдання своєї ліні, а то й взагалі не маємо цілей у житті (або вони лише умовні!). Де ж тоді братися мотивації чи бажанню!
Тож, шановні читачі, ставте цілі і досягайте їх не лише в навчанні! Сподіваюсь, моя маленька історія вам у цьому допоможе.
А було це взимку минулого року... Приходячи на заняття в ресурсну кімнату з Сашею, я спостерігала за його постійним бажанням конструювати.
Одного разу в лютому, після проходження курсу "Коучинг. Мислення переможця" Ю. Боровик, я запитала хлопчика про те, чи хоче він побудувати пожежний комплекс із LEGO, і отримала від Саші радісну посмішку та ствердну відповідь.
Сказано - зроблено! Ми завчасно ознайомилися зі схемами конструктора, оцінили рівень їх складності і вирішили до 15 березня 2021 року завершити роботу та сфотографувати результат!
Отож ми мали конкретну мету та її візуалізацію у вигляді зображення на картинці, кінцевий термін виконання, план конструкції, радісні передчуття Саші та мої.
І от почався сам процес...
Тут ще треба написати про мотивацію, адже ми могли "злитися" вже на першому-другому тижні (почали 15 лютого). З-поміж низки причин, які могли б нам завадити, можна виділити наступні: дрібні деталі, з яких найнеобхідніші були давно вже втрачені, дистанційка на два дні у зв'язку з погодою, інші форс-мажорні обставини...
Але!
Треба було бачити, з яким ентузіазмом працював Саша з конструктором: міцно поєднував дрібні елементи, охоче підбирав деталі на заміну втраченим, сперечався, погоджувався, поглядав на картинку, порівнював, жваво розмовляв про остаточний результат, цікавився наближенням кінцевої дати ...
Я його постійно та щиро мотивувала: хвалила, підтримувала віру в його старання, звертала увагу на здібності до конструювання... Підбадьорювала, жартувала, контролювала динаміку створення елементів за планом, щоб "здати проєкт в терміни".
Як же цікаво було спостерігати за Сашею, який після кожного заняття продукт своєї творчості дбайливо і трепетно переставляв зі столу на полицю, щоб молодші учні не зіпсували такий бажаний результат! На новому місці він ще раз самостійно поправляв усі похилені деталі, відходив подалі і милувався зробленим.
Щоразу після закінчення заняття хлопчик цікавився, коли ж прийдемо наступного разу, а кожний понеділок починався з питання: "Коли ж підемо конструювати?"
Нарешті ми вклалися в терміни: 15 березня закінчили наш пожежний комплекс, сфотографували і показали дирекції, класному керівнику, однокласникам Саші. Їх позитивні відгуки відображалися на його обличчі щирою посмішкою. Було видно, що він задоволений кінцевим результатом і собою!
До речі, пізніше ми зробили ще один об'єкт. Правда, менший, але з таким же захопленням та ентузіазмом!
А що чи хто мотивує вас?
Коментарі
Дописати коментар